بخش آنلاین بازی Cyberpunk 2077 میتواند مانند GTA باشد
با تأخیرهای فراوان در سال جاری، سرانجام نسخهی نهایی بازی Cyberpunk 2077 منتشر خواهد شد که بخش تک نفره و داستانی را شامل خواهد شد. در حالی که هیاهوی پیرامون بازی در بالاترین سطح تاریخی خود قرار دارد، بسیاری از تحلیلگران به دنبال بررسی آیندهی این عنوان هستند و حدس میزنند که مولفه جاه طلبانه حالت چند نفرهی بازی میتواند چگونه باشد.
استودیوی سیدی پراجکت رد (CD Projekt Red)، مستقر در لهستان که در پشت ساخت بازی Cyberpunk 2077 قرار دارد، نسبت به حالت چند نفره بازی نسبتاً آرام بوده است. در طی یک جلسهی پرسش و پاسخ با سرمایه گذاران در ماه ژانویه، مسئول پخش سیدی پراجکت ، میشال نواکوفسکی (Michal Nowakowski) تأیید کرد که این پروژهی چند نفره از عنوانی AAA است و آن را به صورت موازی کار میکنند. این استودیو همچنین تأیید کرد که این پروژه را تا سال ۲۰۲۲ منتشر نخواهد کرد. در حالی که هیچ خبری در مورد حالت چند نفره به نظر نمیرسید، سیدی پراجکت بار دیگر به روند توسعهی بخش آنلاین بازی اشاره داشت. در حالی که این استودیو و همچنین طرفداران Cyberpunk 2077 در سراسر جهان، در حال حاضر بر روی انتشار قسمت تک نفرهی بازی متمرکز شدهاند، گزارش جدیدی از M Science ، یک شرکت تحقیقاتی و تحلیلی مبتنی بر داده ، ممکن است توجه همه را به آیندهی قابل پیش بینی این بازی معطوف کند. . M Science شرکتی است که تمرکز خود را روی انتشار گزارشهای تحلیلی در مورد صنعت بازی میگذارد تا سرمایه گذاران بتوانند به آن توجه کنند. این همچنین به معنای ارائهی بینش مفید در مورد چگونگی موفقیت اقتصادی یک بازی است. طبق آخرین گزارش M Science در مورد عنوان Cyberpunk 2077 ، حال چند نفرهی آنلاین با مجموعهای از بستههای الحاقی و گسترش های رایگان مشابه Grand Theft Auto Online برای این عنوان در راه خواهد بود.
M Science در ادامه توضیح داد که چگونه چنین مدلی برای درآمد طولانی مدت یک بازی بزرگ مانند Cyberpunk 2077 عملی به نظر میرسد. بر اساس آن ، در حالی که بستههای الحاقی پولی میتواند موفقیت آمیز باشد ، منطقی است برای عنوانی مانند Cyberpunk ، بخش چند نفره را فرصت بزرگتر و بهترین فرصت برای ایجاد یک مدل درآمدزا چند ساله برای این بازی بدانیم. علاوه بر این ، M Science همچنین معتقد است که موفقیت بخش چند نفره برای پتانسیل درآمدزایی طولانی مدت Cyberpunk بسیار مهم است. تعجب آور نیست که Grand Theft Auto Online به یک موفقیت بزرگ برای شرکت راکاستار گیمز (Rockstar Games) تبدیل شد و در آینده نیز ادامه خواهد داشت. این بازی در چهار سال ابتدایی خود بیش از یک میلیارد دلار درآمد کسب کرد و با ادامهی روند صعودی تعداد بازیبازان، بهترین سه ماههی مالی خود را در این سال تجربه کرد. دلیل برجسته موفقیت بی نظیر بازی اضافه شدن انبوهی از گسترشهای رایگان در طول سالها است. این شامل Doomsday Heist همیشه محبوب است که محبوبیت بیسابقه ای را در حالت آنلاین بازی به ارمغان آورد. دنیای Cyberpunk 2077 ، المانهای بسیاری برای حالت چند نفرهی گسترده و پویا دارد که به طور مکرر با تعداد زیادی عناصر جدید و متنوع برای ارائه بهروز میشود. در مقابل بازی محبوب شرکت راکاستار، عنوان Cyberpunk 2077 نیز یک عنوان نقش آفرینی است که دامنهی مولفهی چند نفره خود را بیشتر میکند، زیرا میتواند عناصری را از برخی از بازیهای آنلاین چند نفره محبوب موجود قرض گرفته و به اثر خود بیفزاید.
بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۰ آذر ماه ۱۳۹۹ (۱۰ دسامبر ۲۰۲۰ میلادی) برروی پلتفرم رایانههای شخصی، گوگل استدیا و کنسولهای پلیاستیشن ۴ و اکسباکس وان منتشر خواهد شد. نسخهی مخصوص نسل بعد هم مدتی بعد در دسترس قرار خواهد گرفت.
۱۰ قهرمان کودک محبوب دنیای انیمه
پاساژ علاءالدین مرکز خرید گوشی یا مرکز کلاهبرداری از مشتریان!
شرکت رایان پژوه پاسارگاد rpp.me کلاه بردار بزرگ دارای نماد اعتماد
فروشگاه کلاه برداری به نام ( آتاری ایران )