توسعه دهندگان The Medium درباره مکانیزم واقعیت دوگانه می گویند
به تازگی یکی از اعضای تیم توسعه عنوان The Medium، توضیحاتی درخصوص نوآوری و تفاوت مکانیزم واقعیت دوگانه «Dual Reality» با موارد مشابه دیگر ارائه کردند.
کمتر از چند روز است که از انتشار عنوان جدید استودیو بلوبر تیم (Bloober Team) یعنی The Medium میگذرد اما با اینحال طبق گفته سازندگان بازی، این عنوان در همین مدت زمان کوتاه عرضه خود توانسته است هزینه ساخت خود را جبران کند و به مرحله سود دهی برسد. بخش عظیمی از موفقیت این عنوان گیمپلی خاص و نو آورانه آن در مکانیزم واقعیت دوگانه میباشد و طبق اعلام بلوبر تیم، بخاطر وجود این مکانیزم است که این عنوان تنها برای نسل نهم عرضه شده است.
طبق صحبت سازندگان بازی، نسل پیش سخت افزار لازم برای پیاده سازی مکانیزم واقعیت دوگانه را دارا نیستند؛ حال این سوال پیش میآید که مگر این مکانیزم چه تفاوتی با یک گیمپلی Split-Screen دارد؟
تهیه کننده این عنوان آقای Jacek Zięba در پاسخ به این سوال اظهار داشتند که:
در بازی هایی که از گیمپلی Split-Screen پشتیبانی میشود، هر دو نمای نمایش داده شده در یک موقعیت و دنیا هستند. اما در The Medium، دنیای واقعی و دنیای ارواح هر کدام مدلهای گرافیکی و تکسچر های خاص خود را دارا میباشند و از این لحاظ کاملا با یکدیگر متفاوت هستند همچنین افکت هایی مانند موشن بلور و Ambient occlusion در این مکانیزم باید دوبار پردازش بشود که این عملیات نیازمند سخت افزار قوی و سریعی است که نسل پیش آن را دارا نبودند، به همین خاطر است که میگویم مکانیزم واقعیت دوگانه تفاوت بسیاری با Split-Screen دارد.
با توجه به توضیحات آقای Jacek Zięba، حال میتوان دلیل بالا بودن سخت افزار مورد نیاز برای اجرای این عنوان در رایانههای شخصی را درک کرد.
عنوان The Medium هماکنون بر روی کنسولهای ایکسباکس سری ایکس و سری اس و پلتفرم رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد.
۱۰ قهرمان کودک محبوب دنیای انیمه
پاساژ علاءالدین مرکز خرید گوشی یا مرکز کلاهبرداری از مشتریان!
شرکت رایان پژوه پاسارگاد rpp.me کلاه بردار بزرگ دارای نماد اعتماد
فروشگاه کلاه برداری به نام ( آتاری ایران )