عنوان The Medium تقریباََ ۸ تا ۱۰ ساعت گیمپلی دارد؛ ۳۳ درصد از آن شامل مکانیک واقعیت دوگانه خواهد شد
عنوان The Medium بلندپروازانهترین بازی استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) تا به این تاریخ است و به نظر میرسد بخشهای دنیای دوگانه در این اثر تفاوتهای قابل توجهای را نسبت به بازیهای همردهی خود ایجاد کند. بازیبازان در این بازی کنترل شخصیت اصلی در دنیایی معنوی را نیز بر عهده خواهند داشت که گیمپلی منحصر به فرد را به ارمغان میآورد.
اخیراََ وبسایت گیمینگبولت (Gamingbolt) سوالاتی را از تیم توسعه پرسیده است که میتواند قابل توجه منتظران این اثر باشد. تهیهکنندهی اثر، آقای جَسِک زیِبا (Jacek Zieba)، در جریان مصاحبه متذکر شد که The Medium بین ۸ تا ۱۰ ساعت گیمپلی دارد که مدت زمان مناسبی برای یک اثر ترسناک به نظر میرسد.
همچنین وی در مورد اهداف دنیای دوگانه اعلام کرد، همانقدر که دنیای دوگانه در روایت تاثیرگذار خواهد بود برروی گیمپلی نیز اثر خود را میگذارد و آن را متحول میکند. از طرفی باید بدانید ۳۳ درصد از بازی به شما اجازه میدهد که از مکانیکهای دنیای غیر عادی برای پیشبرد بازی استفاده کنید. این بدان معنا است که تنها در بخشهای خاصی از بازی میتوانید قابلیت دنیای دوگانه را فعال کنید. وی در این باره گفت:
باور اصلی این بازی دوگانگی و فراهم کردن زاویه دیدهای متفاوت است و این موضوع از ابتدا تا پایان در روایت و گیمپلی دیده میشود. به همین دلیل واقعیت دوگانه یکی از پایههای The Medium به شمار میرود. بازی در همه زمان شامل گیمپلی دوگانه نمیشود و بازیبازان باید انتظار داشته باشند که تقریباََ ۳۳ درصد از این عنوان شامل حالت دوگانه شود. این اتفاق درحالی رخ میدهد که پیرامون ۶۶ درصد از بازی تنها در یک واقعیت ثابت روایت خواهد شد. حال این واقعیت ثابت یا دنیای معنوی است و یا این که دنیای واقعی را نمایش میدهد.
دلیل این امر غافلگیر کردن بازیباز به شمار میرود و به خودی خود در زمینهی استفاده از مکانیکهای یک دنیای خاص، چالشهایی را به ارمغان خواهد آورد. در بخشی از The Medium بازیباز خواهد توانست در یک مکان خاص بین دنیای واقعی و معنوی انتقال یابد. این توانایی وجود نخواهد داشت که در هر زمان از بازی دنیای خود را تغییر دهید چرا که کل بازی در قالب مکانیکهای جدید گیمپلی طراحی شدهاند و مکانیکها تنها به یک دنیای خاص محدود میشوند.
زیِبا در ادامه توضیح داد یکی از اهداف اصلی بلوبر تیم این بوده است که فلسفهی نمایش دو واقعیت به صورت همزمان در داستان، روایت، گیمپلی و اتمسفر تاثیر بگذارد. او در این باره توضیح داد:
مکانیک واقعیت دوگانه علاوه بر روایت برروی اکتشاف و گیمپلی نیز تاثیرگذار خواهند بود و حتی اتسمفر را دستخوش تغییر خواهند کرد. در یک دنیای خاص ما میتوانید در مکانی امن قرار گیریم و ترسی نداشته باشیم اما در یک مکانیک گیمپلی دوگانه چنین قضیهای به چالش کشیده میشود. شاید در واقعیت دیگر موجودی شما را تعقیب کند.
آقای زیِبا در همین مصاحبه متذکر شده بود که عناوین Resident Evil و Silent Hill منابع اصلی الهام آنها هستند و ما شباهتهای بسیاری را پیرامون این موضوع پیدا خواهیم کرد.
بازی The Mediumدر تاریخ ۹ بهمن ۱۳۹۹ (۲۸ ژانویه ۲۰۲۱) منتشر خواهد شد. این بازی قرار است برروی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای اکسباکس سری اکس و سری اس عرضه شود. همچنین این بازی در هنگام عرضه برروی سرویس اکسباکس گیم پس نیز در دسترس خواهد بود.
۱۰ قهرمان کودک محبوب دنیای انیمه
پاساژ علاءالدین مرکز خرید گوشی یا مرکز کلاهبرداری از مشتریان!
شرکت رایان پژوه پاسارگاد rpp.me کلاه بردار بزرگ دارای نماد اعتماد
فروشگاه کلاه برداری به نام ( آتاری ایران )