بازی It Takes Two دارای گیم پلی بسیار متنوعی خواهد بود
آقای جوزف فارس (Josef Fares) به همراه تیم خود در استودیو هیزلایت (Hazelight Studio) همواره در تلاش بوده است تا عناوین منحصر به فردی را بسازند که گیمپلی و روایت داستانی یکپارچهای را ارائه دهند. حال اگرچه It Takes Two، جدیدترین بازی این توسعه دهنده، دارای لحن و ستینگ متفاوتی است، اما فارس قول داده که این بازی داستان محور Co-Op دارای گیمپلی بسیار متنوعی خواهد بود.
جوزف فارس اخیراً در طی مصاحبهای با وبسایت GamingBolt در مورد تکراری شدن بازیهای داستان محور صحبت کرد و از اهمیت بالای گیمپلی متنوع در این عناوین گفت. به گفتهی فارس، It Takes Two قرار است «رکورد جهانی» تنوع گیمپلی در میان بازیهای ویدئویی را به خود اختصاص دهد.
اجازه بدهید این را اعلام کنم. من فکر میکنم این بازی رکورد جهانی تنوع در بازی را دریافت خواهد کرد و دلایل زیادی برای آن وجود دارد. یکی از آنها این است که من شخصاً معتقد هستم که بازیهای داستان محور میتوانند خیلی تکراری شوند. من اعتقاد دارم که ما باید از رویکرد پیدا کردن یک مکانیک و سپس تکرار آن در طول بازی فاصله بگیریم. به نظر من این اصلاً مناسب تجربهی داستانی نیست. پس در It Takes Two، کاری که ما قصد داریم انجام دهیم این است که هر موقعیتی که شخصیتها در آن حضور دارند، شما آن را از طریق بازی کردن تجربه خواهید کرد.
فارس در ادامه توضیح داد که تکراری شدن بازیهای داستانی احتمالاً یکی از عواملی است که سبب میشود بازیبازان آنها را به طور کامل تجربه نکرده و داستان بازی را به صورت نیمه کاره رها کنند.
گیمپلی باید نشان دهندهی روند داستان بازی باشد، اما همچنین باید حس تازگی و منحصر به فرد بودن بازی را حفظ کرده و بازیبازان را به سمت داستان جذب کند. منظورم این است که امیدوارم بازیبازان بازی را به پایان برسانند. منظورم این است که با توجه به آماری که از بازیها داریم، مردم حتی آنها را تا آخر هم تجربه نمیکنند و این موضوع من را آزار میدهد. نتیجهی این آمار دیوانه کننده است و من فکر میکنم که تکراری شدن بیش از حد بازیها یکی از دلایل این موضوع است. نمیدانم، این یک قانون طراحی قدیمی است. منظورم این است که این روش برای بازیهای لوتر شوتر و امثال آن ایرادی ندارد. شما به چیزی تیراندازی میکنید و سطح شما بالا میرود و چیزهای دیگر، اما این مناسب بازیهای داستان محور نیست. من واقعاً معتقد هستم که شما باید یک تجربهی متنوع داشته باشید.
اگرچه تولید عنوانی با گیمپلی بسیار متنوع کار سخت و پرهزینهای است، اما هیزلایت از این کار لذت میبرد و این همان چیزی است که میخواهند بر روی آن کار کنند.
من میتوانم به شما تضمین بدهم. من آمادهام تا به کسی که واقعاً فکر میکند که از تجربهی It Takes Two خسته میشود، ۱۰۰۰ دلار بدهم. غیر ممکن است. برای این که در هر گوشهی بازی چیز جدیدی برای دلایل داستانی و تجربهی فغلی بازیبازان وجود دارد. پس هر اتفاقی که رخ دهد یا هر چیزی که شخصیتهای بازی با آن روبهرو شوند، شما آن را با بازی کردن تجربه خواهید کرد که فکر میکنم یک تجربهی واقعاً عالی است. بله از دید تولید، تیم من همیشه از این وضعیت راضی نیست، اما از آن جایی که من عاشق تنوع هستم، آنها به این موضوع عادت کردهاند. البته این موضوع به زمان نیاز دارد. با این حال، ما از این تکنیک استفاده کردهایم و عاشق آن هستیم. این همان عنوانی است که میخواهیم بسازیم.
بازی It Takes Two در تاریخ ۶ فروردین ۱۴۰۰ (۲۶ مارس ۲۰۲۱ میلادی) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس سری ایکس و سری اس، پلیاستیشن ۵، ایکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
۱۰ قهرمان کودک محبوب دنیای انیمه
پاساژ علاءالدین مرکز خرید گوشی یا مرکز کلاهبرداری از مشتریان!
شرکت رایان پژوه پاسارگاد rpp.me کلاه بردار بزرگ دارای نماد اعتماد
فروشگاه کلاه برداری به نام ( آتاری ایران )