بایوور از علت عدم استفاده از Unreal Engine 4 در توسعهی Mass Effect Legendary Edition میگوید
سرانجام امروز استودیوی بایوور (Bioware) و شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) تاریخ انتشار بازی Mass Effect Legendary Edition را اعلام کردند. این بازی قرار است در بهار سال جاری بر روی کنسولهای نسل هشتم و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه شود. با توجه به اینکه این نسخه یک ریمستر از سهگانهی Mass Effect به شمار میرود، با این حال بایوور از موتور ارتقا یافتهی Unreal Engine 4 برای توسعهی آن استفاده نکرده است.
آقای مک والترز (Mac Walters)، کارگردان Mass Effect Legendary Edition، در مصاحبه با IGN توضیح داد که اگر این نسخه به طور کامل بازسازی میشد، برخی از ویژگیهای جادویی سهگانهی اصلی را از دست میداد.
خیلی سریع مشخص شد که استفاده از Unreal Engine 4 در ساخت Mass Effect Legendary Edition موجب تغییر اساسی برخی از قسمتهای سهگانه میشد. مثال واضح آن این است که اگر به زبان اسکریپتنویسی Kismit نگاه کنید، این یک زبان اسکریپتنویسی بصری از Unreal Engine 3 است و هیچ نمونه کپی شده از آن در Unreal Engine 4 وجود ندارد. این بدان معناست که همهی صحنهها باید از ابتدا طراحی میشد. در آن زمان میدانستیم که استفاده از این موتور در Mass Effect Legendary Edition باعث میشود ماهیت و روح سهگانهی اصلی لطمه ببیند.
بازی Mass Effect Legendary Edition در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۱۴ می ۲۰۲۱) بر روی کنسولهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.
۱۰ قهرمان کودک محبوب دنیای انیمه
پاساژ علاءالدین مرکز خرید گوشی یا مرکز کلاهبرداری از مشتریان!
شرکت رایان پژوه پاسارگاد rpp.me کلاه بردار بزرگ دارای نماد اعتماد
فروشگاه کلاه برداری به نام ( آتاری ایران )