تهیهکنندهی Ghost of Tsushima از نگرانیهای اولیهی استودیو میگوید
بازی Ghost of Tsushima هم اکنون به موفقیت بزرگی تبدیل شده است، اما شاید جالب باشد بدانید که در ابتدا این شوهی یوشیدا (Shuhei Yoshida)، رئیس سابق سونی اینترکتیو اینترتینمنت (Sony Interactive Entertainment)، بود که ساکر پانچ (Sucker Punch) را برای ساخت این بازی تشویق کرد.
استفاده از ژاپن فئودالی در دنیای بازیهای ویدئویی چندان چیز عجیب یا جدیدی نیست، اما به ندرت شاهد توسعهی یک بازی در این دوران توسط یک استودیوی غربی هستیم. این طور که به نظر میرسد، استودیوی ساکر پانچ هم خود به این موضوع آگاه بود و در این مورد نگران بود.
حال به تازگی برایان فلمینگ (Brian Fleming)، تهیهکنندهی این بازی، در مصاحبهای در جریان رویداد PAX Online، گفته است که در ابتدا استودیوی ساکر پانچ نگرانیهای زیادی در مورد استفاده از این دوران تاریخی داشت و این شوهی یوشیدا بود که پا پیش گذاشت و آنها را تشویق کرد تا به خود ایمان داشته باشند و پروژهی خود را توسعه دهند:
مطمئن نبودیم که آیا قادر به انجام این کار هستیم یا اینکه اصلا میتوانیم سونی را برای توسعهی این بازی راضی کنیم یا نه. به این نتیجه رسیدیم که اگر بتوانیم شوهی را به سمت خود بیاوریم، میتوانیم کم کم نظر مثبت سایرین هم جلب کنیم. او به ما گفت که “شما هرگز نمیتوانید کسی را متقاعد کنید که این بازی توسط یک تیم غربی ساخته نشده است. اما میتوانید این کار را به صورت درست انجام دهید و نسخهی خودتان از ژاپن سامورایی را بسازید. سعی نکنید ادای چیزی را در بیارید که نیستید و در عوض ماجراجویی خود را رقم بزنید.” پشتیبانی او باعث شد تا ما چراغ سبز تولید را از سونی بگیریم و در نهایت همهی شرکای سونی به ما در ساخت این بازی کمک کردند.
Ghost of Tsushima در ژاپن هم عرضه شده است و توانسته نقدهای بسیار مثبتی را از سوی منتقدان ژاپنی دریافت کند. این بازی هم اکنون به صورت انحصاری برروی کنسول پلیاستیشن ۴ در دسترس است. همچنین یک بسته الحاقی بخش چندنفره به نام Legends هم به زودی برای این بازی عرضه خواهد شد.
۱۰ قهرمان کودک محبوب دنیای انیمه
پاساژ علاءالدین مرکز خرید گوشی یا مرکز کلاهبرداری از مشتریان!
شرکت رایان پژوه پاسارگاد rpp.me کلاه بردار بزرگ دارای نماد اعتماد
فروشگاه کلاه برداری به نام ( آتاری ایران )