فروشگاه Nintendo eShop پس از اتمام کریسمس به حالت عادی بازمیگردد
اگر از دارندگان کنسول نینتندو سوییچ باشید، ممکن است با مشکلاتی در فروشگاه Nintendo eShop آن دست و پنجه نرم کنید. در همین راستا، شرکت نینتندو امروز اخبار نسبتا خوبی را در اختیار بازیبازان قرار داد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.
بسیاری از بازیبازان از چند روز قبل امکان استفاده از فروشگاه Nintendo eShop و یا خرید بازی از این طریق را نداشتند. ارسال گزارشها به شرکت نینتندو رفته رفته افزایش یافت؛ چرا که این دسته از افراد با خطاهایی در هنگام ورود به این فروشگاه مواجه میشدند. این مشکل به حدی زیاد شد که شرکت نینتندو در پیامی از بازیبازان عذرخواهی کرد و تصمیم گرفت که به رفع آن بپردازد.
درصد قابل توجهی از بازیبازان قصد تجربهی عناوین تازه در سال نو را داشتند، اما متاسفانه در این خصوص به مشکل خوردند و این امکان فعلا برایشان فراهم نیست. در همین راستا، شرکت نینتندو پیام دیگری را در حساب رسمی توییتر خود نوشت که در ادامه آن را با هم میخوانیم:
از برخی ایرادات موجود در فروشگاه Nintendo eShop آگاهی داریم و به همین دلیل، باز هم از هواداران عذر میخواهیم. در حال برطرف کردن این مشکل هستیم، اما زمان زیادی خواهد برد. به زودی میتوانید شاهد اخبار خوبی از سوی ما باشید.
حال در خبر تازهای مطلع شدیم که این مشکل تا پایان جشن کریسمس از سوی شرکت نینتندو رفع خواهد شد. این تیم بزرگ قصد دارد تا علاوه بر آن، آیتمها و ویژگیهای تازهای را هم به این فروشگاه اعمال کند و باید دید که این اتفاق دقیقا چه زمانی رخ خواهد داد. بنابراین در صورت دریافت اخبار بیشتر پیرامون این قضیه، آنها را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.
۱۰ قهرمان کودک محبوب دنیای انیمه
پاساژ علاءالدین مرکز خرید گوشی یا مرکز کلاهبرداری از مشتریان!
شرکت رایان پژوه پاسارگاد rpp.me کلاه بردار بزرگ دارای نماد اعتماد
فروشگاه کلاه برداری به نام ( آتاری ایران )