پلاتینیوم گیمز امیدوار است به زودی جزئیاتی از .Project G.G را منتشر سازد
حدود یک سال پیش بود که استودیوی پلاتینیوم گیمز (Platinum Games) به صورت رسمی از عنوان .Project G.G رونمایی کرد و به طرفداران اعلام نمود که این عنوان قرار است پروژهی بعدی کارگردان محبوب یعنی هیدکی کامیا (Hideki Kamiya) باشد.
از آن جایی که استودیوی پلاتینیوم گیمز به صورت مستقل به توسعه و انتشار بازیها میپردازد، در صورتی که توسعهی عنوان .Project G.G به پایان برسد، میتواند آن را به عنوان نخستین بازی رسمی که خود ناشر آن است، به بازیبازان معرفی نماید. البته آنها در سال گذشته عنوان The Wonderful 101: Remastered را به بازار عرضه کردند اما با توجه به ریمستر بودن این عنوان، نمیتوان آن را کاملا به پلاتینیوم گیمز مرتبط دانست. حال این موضوع که شرکت پلاتینیوم گیمز خود ناشر عنوان .Project G.G به شمار میآید، سبب شده است که این توسعهدهنده بتواند آزادانه و به دلخواه زمان عرضهی آن را مشخص کرده و حتی جزئیاتی از آن را با مخاطبان به اشتراک گذارد.
اخیرا آقای هیدکی کامیا در یک مصاحبه با مجلهی خبری VGC اظهار داشت چون ناشر این بازی خود شرکت پلاتینیوم گیمز است، او میتواند هر زمان که بخواهد به صورت آزادانه به انتشار جزئیاتی از عنوان .Project G.G با هواداران بپردازد:
از آن جایی که خودمان وظیفهی انتشار بازی را بر عهده داریم، دیگر هیچ ناشری نیست که از ارائهی جزئیات بازی توسط من خشمگین شود؛ بنابراین من هر زمان که بخواهم میتوانم به صورت آنلاین جزئیاتی از آن را به اشتراک گذارم و هر زمان بخواهم تصاویری از بخشهای مختلف این اثر را منتشر کنم.
در همین حال، آقای آتسوشی اینابا (Atsushi Inaba)، رئیس شرکت پلاتینیوم گیمز اظهار داشت که این توسعهدهنده و ناشر جدید قصد دارد تعامل نزدیکتری با هواداران خود داشته باشد و در ارائهی جزئیات زیادی از پروژههای در حال ساخت خود، بازتر عمل نماید:
من فکر میکنم مجموعهی پلاتینیوم گیمز واقعا دوس دارد هر عنوانی را که توسعه میدهد، آزادانه جزئیاتی از آن را با هواداران به اشتراک گذارد و ارتباطی نزدیک و باز با هواداران و رسانهها داشته باشد. ما در حال حاضر فقط یک تیزر کوتاه از عنوان .Project G.G ارائه کردهایم و پس از آن و در یک سال گذشته هیچ خبری از این اثر را منتشر نکردیم. اما این اوضاعی نیست که ما همیشه به آن پایبند باشیم. ما قطعا تمایل داریم ارتباط نزدیکتری با طرفداران آثار خود ایجاد نماییم و قصد داریم به سبکی از توسعهی بازیها برسیم که در آن به راحتی بتوان به ارائهی جزئیات زیادی از عنوان در حال توسعهی خود پرداخت.
در نهایت آقای اینابا توضیح داد که ناشران مختلف رویکردهای گوناگونی در مورد ارائهی اطلاعات از بازیهای در حال توسعهی خود دارند اما پلاتینیوم گیمز قصد دارد در مورد عنوان .Project G.G رویکرد متفاوتی را برگزیند و امیدوار است به زودی بتواند به هدف خود برسد:
ما درمورد پروژههایی که ناشر آنها نیستیم، حرف زیادی نداریم. ما درک میکنیم که عناوین مختلف به رویکردهای متفاوتی تا رسیدن به زمان عرضه نیاز دارند؛ بنابراین به تصمیمات ناشرین دیگر احترام میگذاریم.
بنابراین ما قصد داریم در مورد عنوان در حال توسعهی .Project G.G کاری متفاوت را انجام دهیم. ما به رویکرد ناشرین دیگر انتقادی نداریم اما بسیار امیدوار هستیم که بتوانیم در مورد ارائهی اطلاعات و جزئیات بیشتر در مورد بازیهای خود، موفق شویم و با هواداران رفتاری بازتر داشته باشیم.
به غیر از عنوان .Project G.G، استودیوی پلاتینیوم گیمز در حال کار بر روی چندین پروژهی دیگر به مانند Bayonetta 3 و Babylon’s Fall است. عنوان مورد انتظار Bayonetta 3 قرار است به صورت انحصاری بر روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه شود و انتشار بازی Babylon’s Fall نیز بر عهدهی شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) خواهد بود.
۱۰ قهرمان کودک محبوب دنیای انیمه
پاساژ علاءالدین مرکز خرید گوشی یا مرکز کلاهبرداری از مشتریان!
شرکت رایان پژوه پاسارگاد rpp.me کلاه بردار بزرگ دارای نماد اعتماد
فروشگاه کلاه برداری به نام ( آتاری ایران )