Elden Ring عمیقترین و عظیمترین بازی ساخته شده توسط فرامسافتور خواهد بود
سال گذشته در جریان کنفرانس مایکروسافت در E3 از عنوان موردانتظار Elden Ring رونمایی شد اما از آن روزها تا به این لحظه دیگر شاهد نمایش جدید یا جزئیات زیادی از بازی نبودهیم اما به نظر میرسد تیم فرامسافتور (FromSoftware) سخت مشغول ساخت این اثر بلندپروازانه هستند.
اخیراََ ۲۳مین رویداد Media Arts Festival در ژاپن برگزار شده است که البته تمرکز شدیدی برروی Sekiro: Shadows Die Twice داشت. میزبانان این گفت و گو آقای توکیتا تاکاهاشی (Tokita Takahashi) و سایاواکا (Sayawaka) بیانیههایی رسمی از سوی هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) را خواندند. در این بیانیه آمده است که Elden Ring عمیقترین اثر ساخته شده توسط فرامسافتور خواهد بود و قرار است هم به روایتهای تاریخی واقعی بپردازد و هم از طرفی افسانههای قدیمی را روایت کند. این سخنان شایعههای شکل گرفته پیرامون بازی را تا حدودی تایید میکند.
در ادامه بیانیهای را میخوانید که از سوی شخص میازاکی ارائه شده است:
اساساََ من تصمیم گرفتم که ابتدا المانهای تماتیک (موضوعی) را خلق کنم تا بتوانم دیدگاه بازی به جهان و الگوهای پیرامون آن را به وجود آورم. ما در حال حاضر اثری با نام “Elden Ring” توسعه میدهیم که بزرگترین و عمیقتری اثر ساخته شده توسط ما خواهد بود. ما قصد داریم اثری توسعه دهیم که به طور همزمان به دو موضوع تاریخ و افسانه که در تضاد با یکدیگر قرار دارند بپردازد.
پس از نقل این بیانیه، آقای سایاواکا تایید کرد که Elden Ring یک نوع حس دنیایباز (Open-World) را القاء میکند و همچنین همانطور که تایید شده بود جاهبهجایی از طریق سوارکاری نیز وجود دارد. وی در ادامه گفت:
Elden Ring شامل پایهها و مواد اولیهی خاصی میشود که در سریالهای درام خارجی (بیرون از ژاپن) مانند Game of Thrones مشاهده کردهایم. همچنین این اثر یک نوع حس دنیایباز بودن خاص را به بازیبازان القاء خواهد کرد و مناطق وسیع به آنها اجازه میدهد مدت زیادی را به سوارکاری بپردازند. به عبارتی این اثر به شما این حس را القاء میکند که در جهانی کاملاََ جدید قرار گرفتهاید.
همچنین سایاواکا به این نکته اشاره کرد که Elden Ring شامل تمهای گوناگونی میشود که در آثار قبلی جورج آر.آر مارتین (George R.R. Martin) مشاهده کردهاید.
این پروژه چیزی است که واقعاََ دوستش دارم و من شخصاََ به حس درام فانتزی دردناکی که به مخاطب منتقل میکند علاقه دارم. درد بخش اصلی از آن را تشکیل میدهد. از دیدگاه انسانی المانهای زیادی مانند نژادپرستی، سیاست، شهروندی و … وجود دارد که بازی به آنها خواهد پرداخت. این اثری است که از نظر روانی به روشهای گوناگونی احساسات دردناک را نقل میکند. از طرفی اعمال شخصیتها درون بازی شما را به فکر کردن وادار میکنند و شما به خود میگویید ‘آره واقعا انسانها اینطور رفتار میکنند و این غمانگیز ست.’ تمامی این موارد زمانی ارزشمندتر و در سطحی بسیار بالاتر و عظیمتر قرار میگیرند که بدانید داستانها در قالب احساسات انسانی و تصمیمات غمانگیز آنها در قالب فضا/روایتی ترکیب از تاریخ و افسانه رخ خواهد داد. من نمیخواهم بیش از این توضیح دهم اما مطمئناََ بسیار هیجانزده هستم.
بیش از ۱ سال و ۳ ماه میشود که کوچکترین جزئیات رسمی از Elden Ring فاش نشده و این موضوع بسیاری از طرفداران را ناراحت کرده است. اخیراََ یک خبرنگار ایتالیایی متذکر شده بود که بازی در حال حاضر برای عرضه در سه ماههی بهار ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است. بر اساس صحبتهای این منبع داخلی مراحل توسعهی Elden Ring به خوبی پیش میرود برنامه دارد رویکرد Dark Souls 2 را پیش بگیرد مبنی بر این که برای نسل بعدی نیز عرضه شود. همچنین انتشار بازی در بهار منطقی به نظر میرسد چرا که فرامسافتور اکثر عناوین خود را در ماههای فوریه، مارس و آوریل ارائه میکند.
اگر چنین ادعایی صحیح باشد و بازی برای بهار ۲۰۲۱ برنامهریزی شده باشد باید در اواخر امسال شاهد شروع انتشار اطلاعات بیشتر، بازاریابی و اشتراک گذاشتن تریلر گیمپلی باشیم. تنها رویدادی که در اواخر امسال پیش رو داریم VGA 2020 است. امیدواریم Elden Ring در این مراسم حضور داشته باشد.
Elden Ring در زمان رونمایی برای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و رایانههای شخصی تایید شد و البته تاریخ عرضهای مشخص نیست. با ورود به نسل بعد این احتمال وجود دارد که بازی برای نسل بعد نیز ساخته شود و یا این که به طور کلی یک اثر کاملاََ نسل بعدی باشد.
۱۰ قهرمان کودک محبوب دنیای انیمه
پاساژ علاءالدین مرکز خرید گوشی یا مرکز کلاهبرداری از مشتریان!
شرکت رایان پژوه پاسارگاد rpp.me کلاه بردار بزرگ دارای نماد اعتماد
فروشگاه کلاه برداری به نام ( آتاری ایران )