توسعهدهندگان Crash Bandicoot 4 قصد دارند روند توسعه بزرگترین بازی خود را آغاز نمایند
همانطور که معمولا در نسخههای چهارم عناوین مختلف میتوان مشاهده کرد، بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time نیز تمایز و تغییرات زیادی را نسبت به سهگانهای که استودیوی ناتیداگ (Naughty Dog) بر جا گذاشت، در پیش گرفته است. این بار استودیوی تویز فور باب (Toys for Bob) وظیفهی توسعهی بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time را بر عهده داد. این استودیو پیش از این سهگانهی مشهور Spyro Reignited را توسعه داده و محبوبیت زیادی را کسب کرده بود. حال به نظر میرسد که استودیوی تویز فور باب قصد دارد روند ساخت بزرگترین پروژهی خود تا به امروز را به زودی آغاز نماید.
در حالی که زمانی زیادی تا عرضهی بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time باقی نمانده است، رئیس استودیوی تویز فور باب آقای پائول یان (Paul Yan) در یک مصاحبه به بیان مطالبی پرداخت و اظهار داشت که آنها قصد دارند علاوه بر گسترش مجموعهی Crash Bandicoot، بزرگترین عنوان تاریخ استودیو خود را نیز بسازند. او در ابتدا اظهار داشت که بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time بزرگترین عنوان این مجموعه است و میتواند به بازیبازان مختلف به خوبی نشان دهد که تا چه اندازه گسترش یافته و چقدر بزرگتر شده است. از همین رو میتوان دریافت که استودیوی تویز فور باب پتانسیل بسیار بالایی برای توسعهی بازیهای مختلف با وسعت و کیفیت بسیار بالاتری دارد.
آقای یان با اشاره به سهگانهی Crash به نسخهی دوم آن یعنی Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back اشاره داشت و اعلام کرد که این بازی یک نمونهی عالی و متعادل برای توسعهدهندگان شرکت تویز فور باب به شمار میآید اما این الهام گرفتن تنها برای سرعت بخشیدن به روند ساخت بازی Crash Bandicoot 4 بوده است و به گونهای این اتفاق رخ داده که بازیبازان به خوبی احساس کنند در حال تجربهی یک بازی Crash واقعی هستند که حس مدرن و لذت نوستالژی خود را برای آنها به صورت همزمان و متعادل به همراه دارد.
عنوان Crash Bandicoot 4: It’s About Time قرار است فردا برروی دو کنسول پلیاستیشن ۴ و اکسباکس وان منتشر شود.
۱۰ قهرمان کودک محبوب دنیای انیمه
پاساژ علاءالدین مرکز خرید گوشی یا مرکز کلاهبرداری از مشتریان!
شرکت رایان پژوه پاسارگاد rpp.me کلاه بردار بزرگ دارای نماد اعتماد
فروشگاه کلاه برداری به نام ( آتاری ایران )